tvb.com

 
 
   
tvb.com
 

【暫定】5月3日8:30播【逆天奇案】

支持~

發表於 Posted on: 2021-04-15 9:31

waiyueenn
帖數 Posts: 144
回頂端 / Top
竟然係逆天奇案先播,希望真係播到啦

發表於 Posted on: 2021-04-15 17:25

葫蘆仔
帖數 Posts: 298
回頂端 / Top
劉家豪嘅劇我麻麻地,而文偉鴻劇30集戲起馬有15集係非常緊湊精彩的。所以我想睇唐人街和超能使者多啲!唐人街最好8、9月先做,千期唔好因為要彌補俾唐人街而安排做台慶劇....嘻嘻....因為呢幾年的台慶劇部部都係爛劇~

發表於 Posted on: 2021-04-15 19:03

waiyueenn
帖數 Posts: 144
回頂端 / Top
有沒有人知主題曲誰唱,洪卓立唱或陳展鵬自己唱番的,,?

發表於 Posted on: 2021-04-16 11:58

wonge11111
帖數 Posts: 43
回頂端 / Top
流定坚?

發表於 Posted on: 2021-04-16 15:20

herherwww1
帖數 Posts: 40
回頂端 / Top
同劇某演員在ig確認咗應該系真~

發表於 Posted on: 2021-04-16 23:21

waiyueenn
帖數 Posts: 144
回頂端 / Top
陳展鵬來了

發表於 Posted on: 2021-04-17 15:54

yeelinging
帖數 Posts: 97
回頂端 / Top
0503830見

發表於 Posted on: 2021-04-17 15:56

yeelinging
帖數 Posts: 97
回頂端 / Top
逆天播先感覺有點怪,問一聲tvb搞什麼鬼?唐人街說要播又一再收回!

發表於 Posted on: 2021-04-17 18:18

QUEE5678
帖數 Posts: 140
回頂端 / Top
話晒城寨班底有一定收視保證咁都唔播,嘥料!

發表於 Posted on: 2021-04-18 7:04

葫蘆仔
帖數 Posts: 298
回頂端 / Top
純屬我自己亂猜﹐係咪《唐人街》劇裡邊所講的唐人街的所在國家最近同內地唔妥呢?

發表於 Posted on: 2021-04-18 9:35

習彭
帖數 Posts: 327
回頂端 / Top
習彭
中point,你猜測的很有說服力,並非有些人說男主被雪被打壓,若如此,tvb 又怎會給他劇接劇。
又有些人說為水帝鋪路奪獎而擱置唐人街,其實以tvb一貫作風,他們想誰奪獎就算如水帝兩套劇都二十點左右,收視仆直也一樣給他二封,你們觀衆能奈我何嗎!
至於有說因為黎振燁偷食事件而影响劇出街,哈哈那簡直荒天下之大謬,他是誰?在劇中他連茄哩啡都不如,他有何影响力?笑死!
所以照常理來說,沒有為政治而封劇更具可能性。

發表於 Posted on: 2021-04-18 11:22

QUEE5678
帖數 Posts: 140
回頂端 / Top
抽起唐人街咪用逆天奇案或超能使代替囉,觀眾冇問題會欣然接受嘅~但失驚無神就搵高海寧當年第四套劇C9特工頂上,莫明奇妙仲以為C9係套高質劇趕住推出爭獎項!一直齋拍但冇劇出,話唔係打壓封殺真係當人傻嘅咩~
.

發表於 Posted on: 2021-04-18 15:45

waiyueenn
帖數 Posts: 144
回頂端 / Top
所以照常理來說......
...........................
sorry.....我打錯了,現改正如下:
可能為政治而封劇更具可能性

發表於 Posted on: 2021-04-18 17:46

QUEE5678
帖數 Posts: 140
回頂端 / Top
《逆天奇案》終於成事喇﹐杜生親自參與搞咗個《逆天奇案 神級偵查》宣傳劇集節目﹐好隆重喔! 咁樣係咪想平衡啲乜嘢呢…。


不管曾志偉係乜嘢年紀﹐就目前不停推出的綜藝節目而論﹐確實新嘅綜藝節目多咗﹐始終係好事。無疑比魚詠珊年代有改善。
坊間仍有人質疑除咗曾志偉﹐又搵返啲上咗年紀嘅TVB離巢藝人返嚟幫手?應該比多些機會年輕演員…? 近期嘅連續數星期港臺節目《一起走過》搵嚟一啲TVB舊人上節目﹐都反映咗觀眾睇劇集時﹐未必睇到嘅一啲幕後制作過程中出現一啲年輕演員的表現…

唔通搵周嘉洛或劉佩玥去做曾志偉個位先係年輕化嗎???

發表於 Posted on: 2021-05-03 9:00

習彭
帖數 Posts: 327
回頂端 / Top
逆天奇案成績到底會點..未知,但我可以大胆講句點都會比伙記辦大事好睇。
家豪哥接受訪問時話到點解揾陳展鹏做逆天,因為睇中佢動作戲夠殺食。响度我幫家豪哥加多一句陳展鵬除咗身手乾淨利落外做戲仲好認真而且仲好博命添!
逆天係杜派劇,杜生一定要撐場嘅,何况呢套劇係要嚟捧FYY,佢張喜個角色人設好好架~

發表於 Posted on: 2021-05-03 10:26

waiyueenn
帖數 Posts: 144
回頂端 / Top
以曾志偉的江湖地位,仍然會講[為觀眾服務]有氣度…非某小家膏層只顧自己山頭權力,不為大台整體利益着想…大老閭是選對了人。
劉家豪資深,知道誰人有叫座力,之前佢拍的幾套劇收視口碑欠佳,當然希望逆天能收復失地。

發表於 Posted on: 2021-05-03 17:44

CR981480
帖數 Posts: 17
回頂端 / Top
馮盈盈角色幾特別,相信戲份會多,拭目以待

發表於 Posted on: 2021-05-03 19:17

danng456
帖數 Posts: 237
回頂端 / Top
逆天第一集很緊張,口碑不錯,加油~

發表於 Posted on: 2021-05-04 5:48

waiyueenn
帖數 Posts: 144
回頂端 / Top
諗唔到啊… 好似係一次過補返曬比陳展鵬粉咁喎!《逆天奇案》主演﹑特別演出演員﹐上綜藝節目剛過去星期日嘅《開心大綜藝》。

發表於 Posted on: 2021-05-04 13:05

習彭
帖數 Posts: 327
回頂端 / Top
只可以話劉家豪江湖地位高,加上近年三色劇冇一套掂,於是一家便宜兩家著,唔關煎pang事。

發表於 Posted on: 2021-05-04 15:02

danng456
帖數 Posts: 237
回頂端 / Top
逆天有驚喜,第一集好睇

發表於 Posted on: 2021-05-04 17:49

QUEE5678
帖數 Posts: 140
回頂端 / Top
出奇地好看,内地評分8.7好高,希望能keep住。

發表於 Posted on: 2021-05-04 19:19

CR981480
帖數 Posts: 17
回頂端 / Top
第一集已報收視,咁快?唔使計網上平台(誇平台)咩?

發表於 Posted on: 2021-05-05 6:14

葫蘆仔
帖數 Posts: 298
回頂端 / Top
加油!

發表於 Posted on: 2021-05-05 12:35

yeelinging
帖數 Posts: 97
回頂端 / Top