tvb.com

 
 
tvb.com
 

Fringe

Fringe的確系一部好劇,該劇由著名製片人J.J. Abrams(Felicity,Alias,Lost)打造,且幕後製作陣容堪称空前強大--除J.J. Abrams之外,該劇仲邀请了 Alex Kurtzman , Roberto Orci(Transformers,Alias,Star trek,Mission Impossible III)这一对荷里活黄金編劇-制片组合。金牌製作人Alex Graves(Journeyman,The West Wing)也將加盟該劇。

該劇第一集時長90分鐘,投資高達1000萬美元,後續劇集可能每集200萬美元,是FOX電視網今年下了血本的一部重點劇集,也是目前投资最大的2008~2009播出季新劇。

我宜家已經追到13集,女主角唔錯,而且現實生活中真系同mark假戲真做,已經低調完婚,有傳聞說實在去年12月24日,也就是mark生日時候悄悄舉行的。

發表於 Posted on: 2009-02-08 0:08

Eason
帖數 Posts: 6
回頂端 / Top
超正, 我都有睇緊

發表於 Posted on: 2009-02-10 20:11

slimboy
帖數 Posts: 2
回頂端 / Top
佢地真係結左婚呀!?
that's good!
我都有追呢套戲
真係好好睇
我勁中意睇!!

發表於 Posted on: 2009-02-19 19:13

阿笨
帖數 Posts: 1
回頂端 / Top
我看了頭兩集, 發覺女主角身為執法人員, 接受以大量毒品注射達到與昏迷的男角精神同步的狀態, 是否錯誤地"鼓勵"了毒品的用途呢? 我真的怕會誤導了青少年, 希望無線可以小心選擇外語片集.

發表於 Posted on: 2009-03-04 22:33

shoryuken
帖數 Posts: 2
回頂端 / Top
我都追緊=]

發表於 Posted on: 2009-03-08 15:59

帖數 Posts: 3854
回頂端 / Top
我看了頭兩集, 發覺女主角身為執法人員, 接受以大量毒品注射達到與昏迷的男角精神同步的狀態, 是否錯誤地"鼓勵"了毒品的用途呢? 我真的怕會誤導了青少年, 希望無線可以小心選擇外語片集.
==============================================================
你真係覺得會誤導青年嗎??
又唔見我睇完會咁= =

發表於 Posted on: 2009-04-16 20:01

帖數 Posts: 3854
回頂端 / Top
想不到耶~
男女主角真的結婚了,
應該未來他們拍戲的時候默契會更好吧!
好喜歡他們喔~

發表於 Posted on: 2009-04-16 22:16

煉獄天使
帖數 Posts: 20
回頂端 / Top
甚麼?!會誤導青少年?!.....喂!你別胡說!!我不想TVB因為你這些聲音又CUT戲!
咦咦!!mark是不是偉德的兒子??哈哈!!他們真的結婚了!!哇!!
fringe的確是一部好好的製作!!我也有追!
啊~!想不到有這麼多同道中人!!真令我感動~~!!

發表於 Posted on: 2009-04-20 20:31

tribulation
帖數 Posts: 19
回頂端 / Top
re:樓上
Mark不是偉德的兒子, Mark是劇中Olivia 的男友Agent John Scott

發表於 Posted on: 2009-06-18 0:21

soupset
帖數 Posts: 2
回頂端 / Top
敢問劇中平彼得真名是什麼????
另外知不知道他有沒有參與其他戲劇呢???

發表於 Posted on: 2009-06-18 20:37

ABCD既Aty
帖數 Posts: 222
回頂端 / Top
re樓上:
彼得真名是Joshua Jackson
有演出過很多電影的如 Scream 2, Ocean's Eleven 等,
也有為卡通片The Simpsons 配過音

發表於 Posted on: 2009-06-20 0:04

soupset
帖數 Posts: 2
回頂端 / Top
thanks for your information....discuss.com到有個討論區, 好多人留言架......

發表於 Posted on: 2009-06-20 20:11

ABCD既Aty
帖數 Posts: 222
回頂端 / Top
集集追 勁中意,
可惜今日已經到季度大結局,
唉..
希望會有2ndSeason..個d啦..
唔知呢..
好似ER個d,
播勁耐咁好似..我希望Fringe都係`<3

發表於 Posted on: 2009-07-09 1:11

水天逆捲
帖數 Posts: 47
回頂端 / Top
Joshua Jackson 先 一輪好似有套戲美國上,不過唔記得咩名. fringe近來加咗d主線劇情,好睇咗好多.

發表於 Posted on: 2009-07-09 9:50

Bishop
帖數 Posts: 11
回頂端 / Top
下一季幾時再播:好心急

發表於 Posted on: 2009-07-11 16:57

SsiuM
帖數 Posts: 1
回頂端 / Top
我很喜歡這套劇集,
也很喜歡男女主角,
知道他們結婚了,
很替他們高興^^

發表於 Posted on: 2009-07-18 0:34

ivmiumiu
帖數 Posts: 12
回頂端 / Top
FRINGE(F檔案)就完左!X檔案我想都番做!係第二季!FRINGE幾時做第二集??

發表於 Posted on: 2009-08-11 22:59

ZFT
帖數 Posts: 66
回頂端 / Top